13 stycznia, 2018










W ramach sprawdzania tematu, uczestniczyłem dzisiaj w pielgrzymce kibiców na Jasnej Górze. Nie zależało mi na reportażu w klasycznym wydaniu ani tym bardziej współczesnym bełkocie medialnym, ale chyba się przeliczyłem, bo moje plany spełzły na niczym. Skromną dokumentację zakończyłem jeszcze przed gwoździem programu w postaci palonych rac pod murami Sanktuarium i tak teraz myślę, że może te quasi patriotyczne obrazy masowo pojawiające się w sieci, po prostu wyparłem w tym nowym roku.

2 komentarze:

  1. Żadnych ciekawych wizualiów? Srlsy?
    Może to bardziej temat na filmik z obowiązkowym bełkotem ks. Wąsowicza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały namiocik ONR-u, co chwila zwiewany przez podmuch wiatru, kilka flag na murach, mróz!, rok wcześniej wizualiów była cała masa, a tu nic, jest też druga opcja, byłem w złym miejscu o złej porze :), może filmik...

      Usuń